امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

بررسی تبلت مایکروسافت Surface Pro 6 (قسمت 1)
نویسنده : ANIMA تاریخ : یک شنبه 24 بهمن 1400

مایکروسافت چند سالی است که به معیار استاندارد دستگاه‌های دو در یک بدل گشته است و سایر تولید‌کنندگان نسل‌های متوالی Surface Pro را به عنوان ایده پیش‌ فرض اینکه یک دستگاه هیبریدی تبلت / لپ‌تاپ ویندوزی چگونه باید باشد، در نظر می‌گیرند. اما دور شدن از این ایده نیز بسیار دشوار بوده و تغییرات صورت‌گرفته در چند نسخه اخیر سرفیس پرو هم از لحاظ طراحی و هم از لحاظ عملکرد تقریباً غیر محسوس بوده است. اما برویم سراغ بررسی Surface Pro 6…



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر و لپ تاپ، ،

ادامه مطلب
هارد دیسک شما هم خراب شده؟
نویسنده : ANIMA تاریخ : یک شنبه 24 بهمن 1400

هارد شما چه اکسترنال باشد و چه اینترنال ،اصابت ضربه، نفوذ نم و رطوبت،ویروسی شدن، اختلال نرم افزاری و نوسانات مرتب جریان برق و..، دچار مشکل شود. اما نکته اینجاست که روال تعمیر هر هارد دیسکی هر هارد دیسکی با دیگری تفاوت دارد، زیرا که هارد دیسک ها را کارخانجات مختلفی  با تکنولوژی های مختلف تولید می کنند.



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر و لپ تاپ، ،

ادامه مطلب
نقد و بررسی تبلت Yoga Book لنوو (بخش 2)
نویسنده : ANIMA تاریخ : سه شنبه 30 آذر 1400

عملکرد، اندروید و مالتی تسکینگ تبلت Yoga Book لنوو

تبلت یوگا بوک لنوو از پردازنده Intel Atom استفاده می کند که هنگامی که با صفحات وبی که پر از آگهی هستند مواجه می شوید باید چند ثانیه صبر کنید تا بتوانید صفحه وب را اسکرول کنید. حتی اضافه کردن 4 گیگابایت رم به اندازه ای حساسیت برنامه هایی که نیاز به پردازش زیاد دارند را کم نمی کند به طور مثال شما می توانید ساعت ها بازی Mini Metro را بدون مشکل انجام دهید اما نمی توانید بازی های سه بعدی مانند Real Racing 3 را به راحتی انجام دهید.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری، کامپیوتر و لپ تاپ، ،

ادامه مطلب

صفحه قبل 1 صفحه بعد


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.