امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

مزایا و معایب لپ تاپ اپل
نویسنده : ANIMA تاریخ : چهار شنبه 28 آبان 1399

لپ تاپ های اپل انقدر جذابیت دارن که حتی مخالفای سرسخت این کمپانی هم نمی تونن راحت ازشون بگذرن. از سخت افزار قدرتمند گرفته تا ظاهر زیبا و جذاب، شما رو متقاعد می کنن که با هر سطح سلیقه و نیاز، یکی از مدلای مک بوک رو بخرید. خب حالا به نظر شما اصلا این لپ تاپ ها واقعا انقدر منحصر به فرد و با کیفیتن؟

با توجه به قیمت بالای محصولات apple، اصلا ارزش داره که کلی پول بدین واسه خرید مک بوک؟ توی این مقاله می خوایم جواب همین سوالا رو بدیم و شما رو با مزایا و معایب لپ تاپ اپل آشنا کنیم. کارشناسای تعمیر لپ تاپ به کاربرا توصیه می کنن قبل از خرید، حتما ویژگی های مثبت و منفی اون رو در نظر بگیرن. اگه تصمیم دارید لپ تاپ ویندوزی تون رو با یه مک بوک خوش ساخت و زیبا تعویض کنین، بد نیست اول یه سبک سنگین کنین و ببینین که این محصول واقعا براتون کاربرد داره یا نه. همراهمون باشین.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری، ،

ادامه مطلب
معرفی سایت های خرید پوشاک از ترکیه
نویسنده : ANIMA تاریخ : چهار شنبه 28 آبان 1399

سایت بوینر ترکیه (Boyner)

یکی از سایت هایی که در زمینه فروش پوشاک با کیفیت فعالیت می کند سایت بوینر ترکیه است، بی شک خرید آنلاین از سایت بوینر ترکیه از انتخاب های اول تمامی کسانی است که به کیفیت و زیبایی پوشاک خود اهمیت می دهند.



:: موضوعات مرتبط: عمومی، ،

ادامه مطلب
نحوه فروش ورق دکرا، ورق کینگستون ویلانما در یک نگاه کوتاه
نویسنده : ANIMA تاریخ : چهار شنبه 14 آبان 1399

ورق دکرا، ورق کینگستون چندین سال است که در بازار ایران شناخته شده است و بسیاری از خریداران از این محصول کلیات خوبی دارند و از این محصول استقبال کرده‌اند. کاشی‌های کینگستون مهمترین و شناخته شده ترین مارک سقف‌های شیب دار سقف است. اطلاعات بیشتر از این نوع محصول را در اینجا بیابید.

مشخصات ورق کینگستون

کاشی‌های کینگستون از آلیاژ روی، آلومینیوم و آلیاژ ساخته شده است که هر کدام دارای مقادیر و درصدهای مختلفی هستند.

ورق دکرا، ورق کینگستون از سنگریزه‌های رنگی تشکیل شده است که با یک چسب بسیار محکم به هسته وصل می‌شوند و در آخر آنها را با لعاب پوشانده‌اید تا گرد و غبار آنها را مه نکند و به لطف این نوع علائم به طور خودکار از خواص نظافتی برخوردار بوده و بدون دخالت انسان می‌توان آنها را تمیز کرد.



:: موضوعات مرتبط: عمومی، ،

ادامه مطلب
رپرتاژ آگهی از سایت رکس سو
نویسنده : ANIMA تاریخ : چهار شنبه 19 شهريور 1399

در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروز، نمیتوان به فکر فعالیت در دنیای آنلاین بود اما به سئو و بهینه سازی سایت اهمیت نداد. رقبا هر روز قوی تر می شوند و رتبه خود را در موتورهای جستجو بالا می برند. در نتیجه اگر نتوان در نتایج برتر موتورهای جستجو جایگاهی داشت کسب و کار آنلاین خود را بایستی یک کسب و کار شکست خورده دانست.

شما از طریق رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری که از موثرترین روش های تبلیغات اینترنتی و یکی از ارکان اصلی سئو سایت است، می توانید محصولات و خدمات خود را همراه با تصاویر و لینک های باکیفیت در سایت های پربازدید و با رنک بالا منتشر نمایید. تبلیغ رپورتاژ آگهی علاوه بر افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت، بر روی سئو و بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر به سزایی دارد.

تنها راه دریافت بک لینک دائمی آن هم از سایت های خبری معتبر بصورتی که از سایت ها حذف نشود و اسپم محسوب نشود و درواقع باعث بهبود رتبه سایت درگوگل شود، خرید رپورتاژ آگهی دائمی و با کیفیت است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری، ،

ادامه مطلب
مانیتور ایسوس مدل MG279Q سایز ۲۷ اینچ؛ یکی از بهترین مانیتورهای FreeSync
نویسنده : ANIMA تاریخ : شنبه 3 خرداد 1399

مانیتور Asus MG279Q بهترین مانیتور گیمینگ برای افرادی است که از کارت گرافیک‌های AMD استفاده می‌کنند. همچون انتخاب اول ما، این مانیتور نیز از ضریب رفرش ۱۴۴ هرتزی برخوردار است. به خاطر مختصات خاص FreeSync، تکنولوژی adaptive sync این مدل در بازه‌ای مابین ۳۵ تا ۹۰ هرتز کاربرد دارد (مگر اینکه از یک ابزار جانبی مثل Custom Resolution Utility برای بالا بردن آن استفاده کنید). در غیر این صورت، این نمایشگر ۶۰۰ دلاری از همان رزولوشن ۱۴۴۰p برخوردار است. سایز این نمایشگر ۲۷ اینچ است، کانکشن‌های ورودی دارد و USB 3.0 را پشتیبانی می‌کند. تنظیم پذیری این مانیتور همچون مدل اول ما به شدت کاربردی و انعطاف پذیر است. دقت رنگ در این مدل بسیار بالا است و حدود ۲۰۰ دلار ارزانتر از مدل اول ماست.



:: موضوعات مرتبط: مانیتور، ،
:: برچسب‌ها: مانیتور ایسوس مدل MG279Q ,

ادامه مطلب
10 نکته برای نوشتن رمان
نویسنده : ANIMA تاریخ : یک شنبه 11 اسفند 1398

ممکن است برای محصولاتی که توصیه می کنیم جبران خسارت دریافت کنیم. من به عنوان یک همکار آمازون از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.

اشتراک گذاری توییت پینترست

ما می دانیم نوشتن رمان در ابتدا می تواند مثل یک کار دلهره آور به نظر برسد. تازه شروع به نظر می رسد ارعاب آور است!

خوشبختانه ، روش های بسیاری وجود دارد که می توانید نوشتن یک رمان را ساده تر کنید تا این کار ساده تر شود. این لیست از 10 راهنمایی نوشتن رمان به شما کمک می کند تا در طی مراحل نوشتن متمرکز ، انگیزه و سازمان یافته باشید.



ادامه مطلب
اطلاعات مک ‌بوک پرو ۱۶ اینچی در نسخه‌ی بتا macOS Catalina مشاهده شد
نویسنده : ANIMA تاریخ : دو شنبه 9 دی 1398

ماه‌هاست که شایعاتی در مورد آماده‌سازی مدل ۱۶ اینچی مک‌بوک پرو اپل در سایت‌های خبری منتشر می‌گردد. برخی از سایت‌ها ادعا می‌کنند که قرار است در اواخر سال جاری میلادی از این لپ‌تاپ قدرتمند اپل رونمایی به عمل آید و کاربران با سبک جدید این کمپانی آشنا شوند. اکنون تصاویری مخفیانه از این دستگاه در نسخه‌ی بتا macOS Catalina 10.15.1 توسط  MacGeneration کشف شده است.

ظاهرا این تصاویر به یک مدل جدید از مک‌بوک پرو “MacBookPro16,1” اختصاص دارد (به خودی خود نشان‌دهنده‌ی یک مدل جدید از طراحی اپل می‌باشد). ۱۶ اینچی بودن این لپ‌تاپ تنها بر اساس نحوه‌ی شماره‌گذاری مدل توسط اپل مشخص شده است و می‌توانیم در این مورد اظهارنظر کنیم ولی در کل هنوز این موضوع توسط خود کمپانی تایید نشده است. تا به امروز بر اساس یک تصویر کوچکی که از بزرگترین نسخه‌ی مک‌بوک اپل منتشر شده است، گویا این لپ‌تاپ نهایتا از یک صفحه‌نمایش ۱۵ اینچی با حاشیه‌های کم برخوردار باشد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری، ،
:: برچسب‌ها: , macos catalina, اپل, لپ تاپ اپل, مک بوک, MacBook Pro , مک بوک پرو 16,

ادامه مطلب
رویداد مایکروسافت سرفیس 2019 ؛ از سرفیس پرو 7 تا گوشی تاشو Duo
نویسنده : ANIMA تاریخ : دو شنبه 9 دی 1398

رویداد مایکروسافت سرفیس 2019 روز گذشته برگزار و در جریان آن این شرکت از جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود از جمله دستگاه‌های سرفیس و یک گوشی تاشو رونمایی کرد.

مایکروسافت دوباره در حال ساختن یک گوشی است. این غول دنیای فناوری که چندین سال پیش خط تولید گوشی‌های خود را متوقف کرد اکنون امیدوار است بتواند با گوشی سرفیس دوو (Surface Duo) سهم خود از بازار گوشی‌های هوشمند را پس بگیرد. همانطور که از اسم دستگاه پیداست این گوشی دارای دو صفحه نمایش است که با استفاده از یک لولا به هم متصل شده‌اند و از همین رو می‌توان آن را گوشی سرفیس تاشو نیز لقب داد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری، ،
:: برچسب‌ها: مایکروسافت سرفیس 2019 , از سرفیس پرو 7, گوشی تاشو Duo ,

ادامه مطلب
نسخه 5G گوگل پیکسل ۴ در نمایشگاه سخت‌افزاری رویت نشد
نویسنده : ANIMA تاریخ : دو شنبه 9 دی 1398

کمپانی گوگل در این نسل از گوشی‌های خود بسیاری از ویژگی‌های سخت ‌افزاری را لحاظ کرده است اما قابلیت اتصال شبکه ‌ی 5G از مواردی است که در این سری مشاهده نمی‌شود. روز سه‌شنبه طی رویداد برگزار شده در شهر نیویورک، این کمپانی از نسل جدید گوشی‌های خود با نام گوگل پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس‌ال رونمایی به عمل ‌آورد. این سری از گوشی‌های جدید کمپانی گوگل دارای قابلیت‌هایی نظیر face unlock، ژست‌های حرکتی بروز شده و ماژول‌های دوربین ارتقا یافته می‌باشند اما گوگل نسخه‌ی 5G این گوشی‌های هوشمند را معرفی نکرد و حتی حرفی از آن‌ها به میان نیامد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری، ،
:: برچسب‌ها: , google, Pixel 4, Pixel 4 XL, گوگل, 5g, گوگل پیکسل4, گوگل پیکسل 4ایکس ال,

ادامه مطلب
شباهت زیاد تبلت آتی هوآوی به آیپد پرو
نویسنده : ANIMA تاریخ : دو شنبه 8 دی 1398

مدت زیادی از معرفی پیشرفته‌ترین تبلت سامسونگ یعنی گلکسی تب اس ۶ (Galaxy Tab S6) نمی‌گذرد. ضمن اینکه اپل هم در حال گسترش تبلت‌های سری آیپد پرو خودش است. در این بین، هوآوی برای اینکه از قافله عقب نماند، می‌خواهد یک تبلت پیشرفته بسازد که احتمالاً اوایل سال آتی میلادی معرفی خواهد شد.

این دستگاه که شاید مدیاپد ام ۷ (MediaPad M7) نامیده شود، دارای نمایشگری بلند خواهد بود که گوشه‌های آن گرد هستند و در اطراف آن نیز حاشیه‌های مشکی رنگ باریکی به چشم می‌خورد تا از این نظر شبیه آیپد پرو اپل باشد. البته نوارهای سیاه اطراف صفحه نمایش آن‌قدری بزرگ هستند تا بتوان در آنها دوربین سلفی و سایر سنسورهای لازم را قرار داد. لازم به ذکر است که هوآوی تصمیم گرفته از شیوه طراحی دارای نقطه سیاه رنگ در این محصولش استفاده کند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری، ،
:: برچسب‌ها: آیپد پرو, اپل تبلت, تبلت هوآوی, هوآوی,

ادامه مطلب


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.